A szisztémás szteroid kezelés mellékhatásai - Cikkeim - Hírek, újdonságok - Öngyógyítás és ápolás

A fejezet kategóriái

Cikkeim [24]

Belépés

Keresés








Psalmus Hungaricus

Névnapköszöntő



Pontos idő

Megosztás

HA TETSZIK AZ OLDAL,
KÜLDJE EL ISMERŐSEINEK!



Share/Bookmark

Meditációs zene


Holdfázis

CURRENT MOON

The vegetable song [angol]

Szombat, 2016-12-10, 09:48
Üdvözöllek Vendég | RSS
ÖNGYÓGYÍTÁS ÉS ÁPOLÁS
Nyitólap | Regisztráció | Belépés
Hírek, újdonságok


Nyitólap » Cikkek » Cikkeim

A szisztémás szteroid kezelés mellékhatásai

A szisztémás szteroid kezelés mellékhatásai

  • Növekedési retardáció gyerekeknél, serdülőknél.
  • Csontritkulás kialakulásának veszélye nő, mert a vérben a kalcium szintet csökkenti.
  • Gyomorfekély vagy nyombélfekély kialakulására hajlamosít.
  • Vércukorszintet emeli, cukorbetegségre hajlamosít.
  • Vérnyomást emeli.
  • Izomgyengeség léphet fel.
  • A vérben a Kálium szintet csökkenti.
  • Bőr elvékonyodik, striák jelennek meg. A bőr pattanásossá válik.
  • Jellegzetes elhízás (nyaktájék, törzs megvastagszik, végtagok vékonyak maradnak). Holdvilág arc alakul ki.
  • Fokozott fertőzés veszély, fertőzésekre való fokozott hajlam.
  • Sebgyógyulási zavar.
  • Csökkent sebgyógyulás.
  • Pszichés változások ( depresszio, szorongás)
  • Fokozott szőrnövekedési hajlam.
  • Férfiaknál mellnövekedés és heresorvadás alakulhat ki.
  • A saját mellékvesekéreg működését visszaszorítja, ezért nagyon fontos, hogy elhagyása csak fokozatosan, a napi gyógyszer adag folyamatos csökkentésével lehetséges.


Forrás : Dr. Diag



Forrás: http://www.drdiag.hu/kereso/terapia.php?id=1271#fm
Kategória: Cikkeim | Hozzáadta: Viola (2012-05-31)
Megtekintések száma: 1208

Copyright MyCorp © 2016